آهنگ جدید و فوق العاده زیبا از احمد سولو به اسم بی تو امسال
دانلودفیلم های2015...دانلودفیلم های2014...دانلودفیلم....2014...فیلم های ترسناک ..اس ام اس عاشقانه...اس ام اس ....تصاویرعاشقانه...تصاویر...اهنگ های2014..اهنگ های جدید..فیلم های 2018-فیلم های 2019-اس ام اس شب یلدا-جملات شب یلدا-تصاویر جالب -تصاویر غمگین-اس ام اس عالی-اس ام اس غمگین-جملات غمگین
تاریخ : یک شنبه 26 بهمن 1393
نویسنده : shayan

آهنگ جدید و فوق العاده زیبا از احمد سولو به اسم بی تو امسال

+ متن آهنگ

احمد سولو آهنگ بی تو امسال متن آهنگ جدید احمدرضا شهریاری بنام بی تو امسال



فرمت : Mp3 / کيفيت : 320Kbps

Download

فرمت : Mp3 / کيفيت : 128Kbps

Download

 

متن آهنگ جدید احمدرضا شهریاری بنام بی تو امسال

هنوزم شادم که بی تو بی قرارم

شادم که آرامش ندارم شادم که غمگین توم

خوشحالم از اینکه بدون تو سیاه روزگارم

یه ساله دنیای من تاریک و تاره

چشمام دیگه سویی نداره

هر سال یه همچین روزی زیر بارون هی میگفتی دنیا مثل تو رو نداره

کنارش دیدم تو رو یه لحظه همش گفتم که اون نیست من اشتباه گرفتم

ولی باز خودم دیدم سرت بود همون شالی که اون سال واست هدیه گرفتم

همیشه تو بهمن ماه هر سال تو همچین روزی واسه تو رویا میساختم

نگو نه دیدم که امروز واسش رویا میساختی منم هستیمو باختم

صدای خنده های تو میاد از پشت گوشی

پر از استرس شدی که بازم امشب چی بپوشی

یادت بیاد که سال پیش کجا و با کی بودی

یهو چی شد بگو الان چرا کنار الان اونی

تو اون روزای خوب یجور میگفتی دوست دارم

که تحت هیچ شرایطی نمیشد پا بذارم

رو حسم و برم یه جایی که تو رو نبینم

نمیدونستم این روزا قراره پات بشینم

آرومتر بهش بگو دوست دارم

امروز همه بهم میگن دوست دارم

ولی آروم تر بهش بگو دوست دارم

امروز همه بهم میگن دوست دارم

کنارش تو رو دیدم یه لحظه

همیش دیدم که اون نیست من اشتباه گرفتم

ولی باز خودم دیدم سرت بود شالی که اون سال است هدیه گرفتم

همیشه تو بهمن ماه هر سال تو همچین روزی واسه تو رویا میساختم

نگو نه خودم دیدم که امروز واسش رویا میساختی منم هستیمو باختم



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: اهنگ جدید , ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
به وبلاگ من خوش آمدید